Thursday 24 May 2012

Armenia Football Federation president Ruben Hayrapetyan ‘against terrorism’ but ‘ready to punish gays and eradicate from society’

Homophobic hysteria in Armenia continues. Now president of Football Federation, MP of the ruling Republican party Ruben Hayrapetyan, reflecting firebombing of DIY bar, says he “condemns terrorism” but “in favour of punishing gays and ready to do it myself”. “We should think of another way of punishing to eradicate them from our society.” Someone on Facebook proposed new nickname for him - ‘fascist Rubo’.
Այսօր Aravot.am-ը ՀՖՖ նախագահ, ԱԺ պատգամավոր Ռուբեն Հայրապետյանից հետաքրքրվեց, թե DIY ակումբը պայթեցնելու դեպքի մասին ի՞նչ կարծիք ունի եւ ինքը պայթեցնողների՞ կողմնակիցն է, թե՞ ակումբի պաշտպանների: Նա պատասխանեց. «Նախ, ցանկացած ժամանակ տեռորը դատապարտված է իմ կողմից եւ վատ բան է: Իհարկե, դեմ եմ պայթեցնելուն, բայց միասեռականներին պատժելուն ես երկու ձեռով եմ կողմ եւ պատրաստ եմ նույնիսկ անել դա»:   
Պարոն Հայրապետյանը չի ընդունում ակումբը պայթեցնելու միջոցով միասեռականներին եւ լեսբուհիներին պատժելու տարբերակը: Նրա խոսքերով՝ «Դա պատժելու ձեւ չի: Ավելի ուրիշ ձեւ պետք է մտածել՝ նրանց այս հասարակությունից ուղղակի վերացնել: Դրանց դեմ ամեն ձեւ էլ կարելի է պայքարել՝ բացի տրաքացնելուց ու պայթեցնելուց»: 
Երեւանում բազմազանության երթ, որը շատերը «գեյ շքերթ» են համարել, անցկացնելու մասին տեղեկությանը Ռուբեն Հայրապետյանի սիրտը չդիմացավ: Նա բռնեց սիրտն ու ասաց. «Խնդրում եմ ես ձեզ, նենց բաներ եք ասում, որ ես վատանում եմ: Ես այս երկիրն ու ժողովրդին շա՜տ եմ սիրում, վախեցա»: