Sunday, 26 February 2012

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - police, transvestite sex workers (AM)

For overview of the Report in English: Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]
***
Ոստիկանություն

Ոստիկանության կողմից նույնասեռական և տրասվիստիտ անձանց իրավունքների խախտումները հիմնականում տեղի են ունենում այգում, որտեղ հավաքվում են նույնասեռական և տրանսվիստիտ մարդիկ: Ոստիկանությունը պարեկային ծառայություն է կատարում այգու տարածքում: Անցորդների կողմից նույնասեռական կամ տրանսվեստիտ անձանց բռնության ենթարկելու դեպքում ոստիկանությունը չի ձեռնարկում որևէ գործողություն այն դադարեցնելու և բռնություն կիրառողին պատասխանատվության համար: Նույնասեռական և տրասվեստիտ անձինք, որոնք սովորաբար գնում են այդ այգի, նշել են, որ ոստիկանությունում ֆիքսել են իրենց հեռախոսահամարները, և երբ իրենք զանգահարում են բռնության կամ ծեծի դեպքում, ոստիկանությունը չի պատասխանում: Կան գրանցված դեպքեր, երբ ոստիկանները անհանգստացնում են այգում գտնվող նույնասեռականներին և տրանսվեստիտներին: Ոստիկանությունը նրանց պրովոկացիայի է ենթարկում և ապա բռնության:

Դեպք
Քաղաքացու հագուստով մի ոստիկան ոստիկանական մեքենայով մոտեցել է այգու մոտ կանգնած մի տրանսվեստիտ անձնավորության և սկսել հայհոյել և հարցնել, թե ինչ էր անում նա այնտեղ` օգտագործելով վիրավորական և նվաստացուցիչ խոսքեր: Ոստիկանը դուրս է եկել մեքենայից և սկսել ծեծել նրան: Ապա նա վերադարձել է իր մեքենան և հեռացել: Զոհը գնացել է ոստիկանական բաժանմունք` բողոք ներկայացնելու, սակայն ոստիկանությունում հրաժարվել են ընդունել իր բողոքը: Թեև տուժողին տրամադրվել է իրավաբանական ծառայություն ՀԿ-ի կողմից, նա հրաժարվեց շարունակել գործը, քանի որ վախենում էր ոստիկանության գործողություններից, որոնք կարող էին նախաձեռնվել հետագայում:

Ոստիկանությունը այգում հետևում է նույնասեռական և տրասվեստիտներին, և երբ տեսնում են նրանց տղամարդու հետ, սպառնում են այդ անձին, որ եթե իրենց գումար չտա, ապա կզանգեն նրա բարեկամներին, կայցելեն հարևաններին և բոլորին կասեն, որ նա այգում է եղել նույնասեռականի կամ տրանսվեստիտի հետ: Չնայած տուժողները գիտակցում են, որ ոստիկանները ոտնահարում են իրենց իրավունքները` նրանք վախենում են բողոքարկեն, քանի որ չունեն անվտանգության երաշխիքներ: Բացի այդ, եղել է նաև դեպք, երբ տրանսվեստիտը բողոք է ներկայացրել ընդդեմ ոստիկանի, և ոստիկանը նրան գումար է առաջարկել իր բողոքը ետ վերցնելու համար: Չնայած, որ տուժողը չի վերցրել գումարը, նա հետ է վերցրել իր բողոքը կրկին անվտանգության երաշխիքներ չունենալու պատճառով:

Բացի վերոնշյալ դեպքերից, կան նաև դեպքեր, երբ առանց որևէ իրավաբանական հիմնավորման նույնասեռական կամ տրանսվեստիտ անձանց տարել են ոստիկանական բաժանմունք: Այնտեղ նրանց պահում են մի քանի ժամ, և բաց են թողնում այն ժամանակ, երբ տուժողները նրանց կաշառք են տալիս: Սովորաբար ոստիկանության այս գործողությունները ուղեկցվում են բանավոր և ֆիզիկական
բռնությամբ: Տեղեկություններ չկան, թե արդյոք ոստիկանության այդ գործողությունները հավանություն են ստացել բարձրաստիճան պաշտոնյաների կողմից, թե նրանք դա անում են սեփական նախաձեռնությամբ: Իրենց իրավունքների պաշտպանության նպատակով ՀԿ-ն գրանցում է մարդու իրավունքների ոտնահարման
այսպիսի դեպքերը և փորձում է կանխել դրանք ջատագովության միջոցով, քանի որ իրավունքների պաշտպանությունը հնարավոր չէ իրականացնել դատական կարգով` այս պահին տուժողների կողմից պաշտոնական դիմումների բացակայության պատճառով:

2011թ.-ի դեկտեմբերին ոստիկանությունը 10 տրանսվեստիտների բերման է ենթարկել մաշկային և վեներական հիվանդությունների դիսպանսեր` սեռական ճանապարհով փոխանցվող վարակների նկատմամբ հարկադիր ստուգման: Ստուգումից հետո նրանցից 3-ը ազատ են արձակվել, իսկ մյուսները բերման են ենթարկվել ոստիկանական բաժանմունք, որտեղ նրանք պահվել են մինչև առավոտ: Ոստիկանները տուժողներին ներկայացրել են, որ կատարում են վերադաս մարմիններից ստացված հրամանն, այն է` ստիպեն նույնասեռական և տրանսվեստիտ անձանց լքել այգին և չհավաքվել այտեղ, և որ սա նպատակին հասնելու առաջին քայլն էր: Չնայած, որ տուժողները չհամաձայնեցին բողոք ներկայացնել` ՀԿ-ն դիմում է ուղարկել Մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակ և Գլխավոր դատախազություն: Երկու
հաստատությունների պատասխանն այն էր, որ նրանք դեպքը ուղղորդել են Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանություն: Տվյալ դեպքը դեռ ընթացքի մեջ է:

Այս դեպքը հիմք ծառայեց ԶԼՄ-ների տարածած այն տեղեկատվությանը, որ Երևան քաղաքի նոր քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը որոշոլ է "մաքրել այգին և վերադարձնել այն <<նորմալ>> քաղաքացիներին: Չնայած, որ քաղաքապետի կողմից նման պաշտոնական հայտարարություն չի արվել` քաղաքապետարանի կողմից այլ տեղեկատվություն չի տրամադրվել, որը կհաստատեր կամ կմերժեր այն, և կներկայացներ քաղաքապետի իրական դիրքորոշումն այս հարցի շուրջ: Քաղաքապետարանը հրաժարվում է լրագրողներին տալ ցանկացած մեկնաբանություն: Բացի այդ ՀՀ ոստիկանության պետ Վովա Գասպարյանը հարցազրույց է տվել, որի ժամանակ լրագրողների այն հարցին, թե ինչ է նա անելու այգում հավաքվող նույնասեռական և տրանսվեստիտ անձանց հետ, նա պատասխանել է, որ դեռ չի անրադարձել, բայց կանրադառնա այդ հարցին և ասել է լրագրողներին, որ ինքն աջակցում է այս մարդկանց դեմ նրանց պայքարին:
***

Report in full can is accessible here via http://www.hahr.am

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - media (AM)

For overview of the Report in English: Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]
***
ԶԼՄ-ներ

ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչները մեծ հետաքրքություն ունեն ԼԳԲՏ համայնքի նկատմամբ: Ցավոք, շատ դեպքերում ԼԳԲՏ հիմնահարցերի վերաբերյալ կողմնակալ լուսաբանումները` հիմնված լրագրողների նախապաշարմունքների և կարծրատիպերի վրա, չունեն գիտական հիմք և ձևակերպված են սկանդալային ոճով: ԼԳԲՏ մարդկանց հիմնահարցերը շոշափվում են բոլոր տեսակի ԶԼՄ-ների կողմից: Շատ հաճախ այս թեման իր լուսաբանումն է գտնում էլեկտրոնային լրատվամիջոցներում:

Ընդհանուր առմամբ, զանգվածային լրատվամիջոցներում ԼԳԲՏ համայնքին վերաբերող հարցերը լուսաբանվում են վիրավորական կերպով, ինչը հաստատում է գոյություն ունեցող կարծրատիպերն ու նախապաշարմունքները ԼԳԲՏ համայնքի նկատմամբ: Տրամադրված տեղեկատվությունը հիմնված չէ փաստերի վրա, չունի ապացույցներ և շատ հաճախ կարող է լինել ասեկոսների և ապատեղեկացվածության արդյունք:

Բացի այդ, ԼԳԲՏ մարդկանց, սեռական կողմնորոշման, գենդերային ինքնության մասին ոչ հուսալի և սուբյեկտիվ տեղեկատվության տարածումը հոդվածների, հեռարձակումների, հեռուստատեսային ծրագրերի միջոցով ստորացնում են ԼԳԲՏ մարդկանց և նպատակ ունեն ագրեսիա տարածել նրանց նկատմամբ:

Մեծամասամբ ԼԳԲՏ անձանց հիմնահարցերը ներկայացված են որպես մի երևույթ, որը դեմ է հայկական ավանդույթներին, արժեքներին, և չի կարող ունենալ իր տեղը հասարակության մեջ: Ավելին, շատ հաճախ այն դիտարկվում է ազգային անվտանգության շրջանակներում:

Այն դեպքում, երբ լուսաբանվում են մանկապղծության և սեռական բռնությունների հետ կապված հարցեր, լրագրողները փորձում են կապել դրանք նույնասեռականության և ԼԳԲՏ մարդկանց հետ և մեղադրել նրանց նման տեսակի գործողությունների մեջ: ԶԼՄ-ները ներկայացնում են ԼԳԲՏ մարդկանց որպես մանկապիղծներ և մեղադրում են նրանց սեռական բռնության մեջ:

Մի շարք դեպքերում հարցազրույց վերցնելիս լրագրողները չեն պահպանել ԼԳԲՏ մարդկանց գաղտնիությունը, և անտեսել են այդ անձի ձայնը փոխելու և դեմքը ցույց չտալու մասին նախնական պայմանավորվածությունը: Այս դեպքերից ոչ մեկում լրագրողները չեն պատժվել, քանի որ այդ մարդիկ վախենում էին հրապարակայնությունից:

Համեմատած այլ տեսակի ԶԼՄ-ների հետ, հեռուստատեսությունը ամենահոմոֆոբն է: ԼԳԲՏ մարդկանց հետ կապված բոլոր հեռարձակումները տարածում են ատելության կոչեր և խթանում են նրանց նկատմամբ ատելության ոճիրների իրագործումը:
***

Report in full can is accessible here via http://www.hahr.am

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - church (AM)

For overview of the Report in English: Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]
***
Եկեղեցի

Ի տարբերություն նախորդ տարիների, այս տարի եկեղեցին անրադարձավ մեր հասարակությունում ԼԳԲՏ մարդկանց հիմնահարցին և´ ԶԼՄ-ների, և´ մոլությունների թեմայով քննարկման կազմակերպմամբ` այդ թվում ներառելով նույնասեռականությունը որպես մոլուցքի տեսակ: Եկեղեցու ներկայացուցիչների կողմից կազմակերպված քննարկման ընթացքում թմրանյութերի, ալկոհոլի և ծխախոտի նկատմամբ մոլության հետ մեկտեղ գլխավորապես քննարկվեց «արվամոլությունը»: Դրա հիմնական նպատակը քննարկման մասնակիցներին բացատրելն էր, որ նույնասեռականությունը մոլության տեսակ է, և մարդիկ իրենք են ընտրում «ունենալ մոլուցք տղամարդկանց նկատմամբ»: Նույնասեռականությունը ներկայացվում էր որպես անհատի մեղսավոր ընտրություն, ով հակված է նույն սեռի այլ անձի նկատմամբ մոլուցք ունենալ:

Քննարկումից բացի քահանաները տարբեր հարցերի շուրջ տրված հարցազրույցների և կազմակերպված մամլո ասուլիսների ժամանակ հայտարարություններ են կատարել: ԶԼՄ-ների միջոցով եկեղեցու ներկայացուցիչները ներկայացնում են ԼԳԲՏ մարդկանց որպես սպառնալիք մեր երկրի համար` նշելով, որ դա «Եվրոպական արժեքների ու ավանդույթների» ուղղակի հետևանք է: Եկեղեցու մոտեցումը նույնասեռականների նկատմամբ այն է, որ նրանք Հայաստան են ներխուժել «Արևմտյան ուժերի» միջոցով, որպեսզի ոչնչացնեն հայկական ավանդույթներն ու արժեքները: Թեև լրատվամիջոցների գործունեության հիմնական շեշտը նույնասեռականությունը և դրա հետ կապված հարցերը չեն, եկեղեցու ներկայացուցիչներն օգտագործում են թեման բարձրացնելու այդ հնարավորությունը և ներկայացնում են ԼԳԲՏ մարդկանց որպես հասարակության մեջ առկա մի շարք սոցիալական խնդիրների աղբյուր: Ընդհանուր առմամբ կարող ենք ասել, որ եկեղեցին հակված է ներկայացնելու ԼԳԲՏ մարդկանց որպես մի խումբ, որն արհեստականորեն ստեղծվել է Հայաստանում, և որի հիմնական նպատակն է այլասերել գոյություն ունեցող արժեքները, թուլացնել հասարակության միասնականությունը և տանել հայերին դեպի անբարոյականություն: Եկեղեցու դիրքորոշումն այս հարցում այն է, որ դա մեղք է, բոլոր ԼԳԲՏ մարդիկ մեղսագործ են և ապրում են հակաքրիստոնեական կյանքով: Հիմնական զուգահեռներն անցկացվում են «Սոդոմի և Գոմորի» հետ, և նույնասեռականությունը ներկայացվում է որպես Սոդոմական մեղք:

Կրոնական փոքրամասնությունները ևս սպառնալիք են համարվում հայ ժողովրդի և Հայ առաքելական եկեղեցու համար և նրանց հիմնական նպատակն է խաթարել Առաքելական եկեղեցու դերը: Այս համատեքստում եկեղեցու ներկայացուցիչները օգտագործում են հնարավորությունը զուգահեռներ անցկացնելու ԼԳԲՏ մարդկանց հետ և ներկայացնում են նրանց որպես վտանգ Հայաստանի ազգային անվտանգության
համար, որոնք, կրոնական փոքրամասնությունների հետ միասին Հայաստան եկան այն ոչնչացնելու համար: Եկեղեցին հեղինակություն է հանդիսանում մեր հասարակության մեծամասնության համար: Այսպիսով, եկեղեցու կողմից նման հայտարարությունները խթանում են թշնամանքը ԼԳԲՏ մարդկանց նկատմամբ և հասարակության համար ամուր հիմք են պատրաստում այս սոցիալական խմբի դեմ պայքարելու համար` փաստելով եկեղեցու հեղինակությունը և այդ հաստատության կողմից արված փաստարկները:
***

Report in full can is accessible here via http://www.hahr.am

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - societal attitudes / public opinion (AM)

For overview of the Report in English: Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]
***
Հանրային վերաբերմունք

«Հանրային տեղեկատվություն և գիտելիքի կարիք» (ՓԻՆՔ Արմենիա) ՀԿ-ն անցկացրել է «ԼԳԲՏ անձանց հանդեպ հանրային վերաբերմունքը Երևան, Գյումրի և Վանաձոր քաղաքներում 2011» հետազոտությունը: Ըստ հետազոտության արդյունքների` հարցվածների ընդամենը 6.3%-ն է ԼԳԲՏ անձանց համարում խոցելի խումբ Հայաստանում: Հարցվածների 18.6%-ը համարում է «ոչ ավանդական» սեռական կողմնորոշումը հիվանդություն, և հարցվածների 72,1%-ի մոտ կարող է դիտարկվել բացասական վերաբերմունք այս սոցիալական խմբի նկատմամբ, և այդ հարցվածների մեծամասնության համար ԼԳԲՏ անձ լինելու ընդունելի լինելը նույնպես կախված է ազգային ինքնությունից: Հետևաբար, հարցվածների 52,7%-ը կարծում է որ ԼԳԲՏ անձ լինելը հարիր չէ հայ ազգին, 66,9%-ը կարծում է, որ ԼԳԲՏ անձինք պետք է դատապարտվեն հասարակության կողմից: Հարցվողները, որոնք ունեն անհանդուրժող վերաբերմունք և դիրքորոշում ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ, զերծ են մնում նրանց հետ շփումից: Նրանցից 55.3%-ը, եթե իմանար, որ իր ծանոթը, ընկերը կամ բարեկամը ԼԳԲՏ անձ է, կդադարեցներ նրա հետ շփումը: ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ իրենց վերաբերմունքն արտահայտած հարցվողների 87,6%-ը նշել են, որ չեն օգտվի այն սպասքից, որից նախկինում օգտվել է ԼԳԲՏ անձ:

Հետազոտության արդյունքներից կարելի է եզրակացնել, որ ընդհանուր առմամբ հարցվածների 49,6%-ը հանդուրժող չեն ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ: Հարցվողների 74,5%-ի համոզմամբ պետությունն իրականում ոչինչ չի անում ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ տարվող իր քաղաքականության մեջ, ուստի 71.5%-ը կարծում է, որ պետությունն այդ բացը պետք է լրացնի նրանց դեմ պայքարելու միջոցով: Ուշագրավ է այն, որ այս համատեքստում հարցվողները ոստիկանությանը առավել շատ դիտարկում են ոչ թե որպես իրավապահ, այլ մարդու իրավունքների դեմ պայքարող մարմին: Հարցվողների մեծամասնությունը չունի բավարար գիտելիք սեռական կողմնորոշման և գենդերային ինքնության մասին և ԼԳԲՏ անձանց վերաբերյալ նրանց ունեցած գիտելիքները կարծրատիպային են և դուրս գիտական բացատրությունների շրջանակից: Հարցվողները ԼԳԲՏ անձանց մասին առավել շատ տեղեկատվություն ստանում են հեռուստատեսությունից. ժամանցային ծրագրերից և հաղորդումներից` 31% և 22.6%` տեղեկատվական հաղորդումներից:

ԼԳԲՏ մարդկանց ծաղրում են, նրանք հաճախ ենթարկվում են ոտնձգությունների հասարակական կյանքի գրեթե բոլոր ոլորտներում, հատկապես այն դեպքերում, երբ նրանց արտաքին տեսքը համապատասխանում է ԼԳԲՏ անձանց վերաբերյալ հասարակության մեջ առկա կարծրատիպերին և նախապաշարմունքներին: Հասարակության արձագանքը նրանց նկատմամբ կարող է տատանվել կոպիտ անուններ կոչելուց մինչև ֆիզիկական բռնության կիրառմամբ, որը կարող է դրսևորվել մեկանգամյա գործողությամբ կամ կրի մշտական բնույթ հարևանների կամ բարեկամների, նույն սոցիալական միջավայրի մարդկանց կողմից: Այս դեպքերում բռնության կամ չարաշահումների զոհերը հրաժարվում են դիմել իրավապահ մարմիններին` փաստելով, որ այդ ամենը կշարունակվի այնտեղ: Այսպիսի դեպքերի վկայությունը կարող են գտնվել այն դեպքերում, երբ շահառուները դիմում են ՀԿ-ին իրավաբանական ծառայություններ ստանալու և իրենց իրավունքները պաշտպանելու համար:
***

Report in full can is accessible here via http://www.hahr.am

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - intro: education, employment, health care, army, media, government, civil society (AM)

For overview of the Report in English: Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]
***

ԼԳԲՏ մարդկանց իրավունքների խախտմանը կարելի է ականատես լինել հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում: ԼԳԲՏ մարդիկ փաստում են, որ իրենց նկատմամբ խտրականություն կա կրթական հաստատություններում և դեպքեր կան, երբ ուսուցիչը սկսել է նրանց ձեռք առնել կանացի (արական սեռին պատկանելու դեպքում) կամ տղամարդկային լինելու համար (իգական սեռին պատկանելու դեպքում), իրենց սեռական կողմնորոշման պատճառով դուրս են թողել համալսարանից: Գիտական հոդվածներն այս հարցի շուրջ ողջունելի չեն, քանի որ դասախոսների դիրքորոշումն այն է, որ դա այլասերվածություն է, և անձը, ով ցանկանում է աշխատել այս թեմայի շուրջ, այլասերված է: Նույնասեռական ուսանողին թույլ չէին տվել աշխատել նույնասեռականության թեմայի շուրջ, քանի որ դասախոսը գտնում էր, որ հաշվի առնելով ուսանողի սեռական կողմնորոշումը, նա չի կարող լինել օբյեկտիվ:

Աշխատանքի անցնելը ԼԳԲՏ մարդկանց համար մնում է կյանքի ամենախնդրահարույց ասպեկտներից մեկը, քանի որ գործատուները հրաժարվում են աշխատանքի վերցնել մեկին, ով չի թաքցնում իր սեռական կողմնորոշումը, կանացի է (գեյ) կամ տղամարդկային (լեսբուհի):

Տրանսգենդեր անձինք հնարավորություն չունեն արտահայտելու իրենց գենդերային ինքնությունը, և չկա համապատասխան օրենք, որը թույլ կտա տրանսսեքսուալ մարդկանց փոխել իրենց սեռը:

Շատ հաճախ ԼԳԲՏ մարդիկ հրաժարվում են անհրաժեշտության դեպքում դիմել առողջապահական հաստատությունների, քանի որ համոզված չեն, որ այնտեղ կպահվի գաղտնիության սկզբունքը: Քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններին կապվելու դեպքում նրանք ուղղորդվում են այն բժիշկների մոտ, ովքեր վստահելի են և կազմակերպությունը նրանց հետ համագործակցության փորձ ունի, հակառակ դեպքում ռիսկը մեծ է, որ անձը կենթարկվի խտրականության և արժանապատվությունը նվաստացնող վերաբերմունքի:

Բանակում գոյություն ունեցող չգրված օրենքների պատճառով, որոնք ԼԳԲՏ խմբի մարդկանց նկատմամբ սերմանում են խտրական մոտեցում, այդ համակարգը դարձնում են ամենախնդրահարույց կառույցներից մեկը:

Հիմնականում լրատվամիջոցների մոտեցումը ԼԳԲՏ մարդանց նկատմամբ կոմնակալ է և հիմնված կարծրատիպերի, նախապաշարմունքների վրա և չունի գիտական կամ ժամանակակից մոտեցում:

Կառավարության կառույցների կողմից չկա քաղաքական կամք` պաշտպանելու ԼԳԲՏ իրավունքները, և շատ հաճախ այդ կառույցները իրենք են հանդես գալիս իրավախախտների դերում:

Քաղաքացիական հասարակության դիրքորոշումը ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ նույնպես միասնական չէ: Չնայած այն հանգամանքին, որ քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունները կարող են աշխատել ԼԳԲՏ մարդկանց իրավունքների պաշտպանության ոլորտում և գործողություններ ձեռնարկեն փոփոխության հասնելու
համար, կառավարության, հասարակության և քաղաքացիական հասարակության մի մասի կողմից չկա որևէ աջակցություն:

Թեև վերոնշյալ ասպեկտներում չկան արմատական փոփոխություններ, այս զեկույցում մենք ուշադրությունը կսևեռենք հասարակական կյանքի մի քանի ոլորտների վրա, և կներկայացնենք Հայաստանի Հանրապետությունում 2011թ-ին գրանցված ԼԳԲՏ անձանց առավել հաճախ պատահող հիմնահարցերն ու խնդիրները:
***

Report in full can is accessible here via http://www.hahr.am

Saturday, 25 February 2012

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights

Helsinki Association in Armenia released its annual Human Rights Report 2012. Perhaps, for the first time, discrimination against LGBT people is covered in a detailed, comprehensive way in a separate “LGBT chapter“. This chapter is prepared by PINK Armenia.

Sub-chapters detail discrimination in various fields, such as education, employment, health care, army, church, police, media and so on.

In a series of posts, Unzipped: Gay Armenia is presenting extracts from the ‘LGBT rights’ chapter divided into relevant sub-chapters, as per described fields. Posts are presented in Armenian, as in original report. If or when English version becomes available, it will be posted too.

[UPDATE: For English version of the report, see PINK Armenia website - LGBT situation in Armenia]

Overall, this report depicts a very bleak picture of widespread discrimination against LGBT people in all the fields of life. A very shameful picture for Armenia that needs to be tackled urgently, consistently and comprehensively.

Report in full is accessible here via http://www.hahr.am
[...] ԼԳԲՏ իրավունքների պաշտպանության հիմնական դժվարությունը մնում է այն փաստը, որ տուժողները վախենում են բողոք ներկայացնելուց և իրենց գործերի հրապարակայնացման հնարավորությունից: Այսպիսով, ջատագովությունը մնում է ԼԳԲՏ իրավունքների պաշտպանության հիմնական ռազմավարությունը: ԶԼՄ - ների և հասարակության համար սեռական կողմնորոշման և գենդերային ինքնության մասին իրազեկության բարձրացման անհրաժեշտություն կա: Անհրաժեշտ են ինստիտուցիոնալ փոփոխություններ` հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում ԼԳԲՏ իրավունքների պաշտպանության իրագործմանը ուղղված: Այս առումով, կան նախաձեռնություններ և ջանքեր են գործադրվում քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների կողմից, որոնք ունեն տեղական եւ միջազգային կազմակերպությունների աջակցությունը: Իրականացվում են բազմաոլորտ աշխատանքներ` ուղղված ԼԳԲՏ իրավունքների պաշտպանության հիմնահարցերին կառավարության ուշադրությանը սևեռելուն:
Read also (AM):

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - police, transvestite sex workers (AM)

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - media (AM)

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - church (AM)

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - societal attitudes / public opinion (AM)

Helsinki Association Armenia human rights report 2012: LGBT rights - intro: education, employment, health care, army, media, government, civil society (AM)

Saturday, 18 February 2012

How PR reps failed Yerevan mayor with a bouquet of abusive, homophobic language

Here we are. The faces of ‘PR-machine’ for Yerevan mayor. Or its spectacular failure in the most abusive, cheap and homophobic fashion possible. These screenshots, widely distributed in the Armenian section of Facebook, resulted in a storm of reaction by FB users.

To put it short, PR reps and some employees for the mayor office in Yerevan use nauseating, cheap, homophobic language to ‘counter-attack’ the arguments of environmental activists and other concerned Yerevan (and not only) residents.

*Arthur Sarukhanyan is a PR rep for Yerevan mayor office. He and his colleagues are marked in red. All 'conversation' was taken place on mayor Taron Margaryan FB page. (source: PanArmenian.net FB page)



Below is just a small portion of their vocabulary [more - on screenshots above (AM)]:
“հորթ” (‘calf’); “Գոմ-այգի” (play of words, referring to cruising park in downtown Yerevan, by using homophobic language); “պոչիկով” (homophobic reference to men who considered gay if they have long hair)... abundance of other abusive, violent language and references to all those activists and residents who disagree with them and fight to preserve the remaining green spaces in Armenian capital.
These employees for Yerevan mayor Taron Margaryan not only suck in their job of PR, but in fact ensured the best possible anti-PR.

There is no place for such people in any state, public or related jobs. Not even close.

They suck big time. And they should get sacked.

Tuesday, 14 February 2012

!f Istanbul: Rainbow films

A good selection of LGBT-themed films will be on a showcase at !f Istanbul International Independent Film Festival.
The !f Istanbul International Independent Film Festival was founded in 2001 and every February and March it hosts some 70,000 film buffs and celebrated filmmakers from around the world. Dedicated to showcasing the best in contemporary film, !f believes that the shared experience of cinema is a form of activism that has the power to connect people across borders and boundaries of all description. The festival is curated and based on thematic sections, some of which change every year to reflect issues that are gripping the world's - and filmmakers'- imagination.
With each such event, I am becoming more and more convinced that Istanbul (its European part) is perhaps the most vibrant city in the region, and I have to visit it as soon as possible.

Here is a selection of films from US to Iran to Turkey.
***

The Pink Report



"Homosexuality is a disease and needs to be treated!" stated Selma Aliye Kavaf, ex-Minister of Family Affairs. The Turkish military considers homosexuality to be a 'psychosexual disorder' that could exempt one from mandatory service, and therefore needs to be diagnosed by military physicians. If a psychological examination is inconclusive, doctors are required to use other methods - either an anal examination is called for or the applicant must submit pornographic images of himself engaged in a homosexual act. The Pink Report is an intimate encounter with four men and their moving stories of institutional violence, tremendous fear and the longing for acceptance within a society that considers them to be ill, rotten, disabled.
***

Circumstance



"In Iran we have the public face and we have the private face." Circumstance is a sensuous melodrama of forbidden love in modern Tehran. Teenagers Atafeh and her best friend, Shireen, are experimenting with their burgeoning sexuality amidst the subculture of Tehran's underground art scene when Atafeh's brother, Mehran, returns home from drug rehab as the prodigal son. Battling his demons, Mehran joins the morality police. As Atafeh falls deeper in love with her best friend, Mehran's disapproval grows. Suddenly, the two siblings are entangled in a triangle of suspense, surveillance, and betrayal. Though Circumstance is an unrelenting look into how religious authoritarianism forces its way into people's intimate lives, it also has an underlying beat that reminds the viewer of that unconquerable desire for personal freedom, and its will to life.
***

Becoming Chaz



A story of love, courage and being what you need to be. Intimate and nakedly honest, Becoming Chaz follows Chaz Bono's transition from female to male. Growing up as Sonny and Cher's daughter Chastity in a body he felt wasn't his own, Chaz decides to undertake gender transition. As hormone shots give way to top surgery, we follow Chaz and girlfriend Jenny's lives as they watch, question, adapt to, and sometimes rejoice about the changes. For Chaz, this is first and foremost a story of liberation. For Jenny, who fell in love with a woman but is now living with a man, there are questions about the nature of enduring love. For Cher, one can see the struggle, but also the strength involved in accepting life decisions made by loved ones. Told up close and with stunning simplicity, Becoming Chaz is first and foremost a film about courage and open minds.

Perfume Genius - new music from US


Thanks to The Guardian, I learned of Mike Hadreas, aka Perfume Genius, pretty exciting new US singer-songwriter. When I dig in for more, I came across a series of articles on The Huffington Post.

His new album Put Your Back N 2 It is out soon, but you may listen to the tracks on The Guardian.

One of the songs - All Waters - is about internalised homophobia.

But perhaps his most scandalous recently released video is for ‘Hood’ featuring gay porn star Arpad Miklos.



Will keep an eye.

*picture - via Perfume Genius FB page

Google: Valentine's message

Too cute.




Happy Valentine's :))

Monday, 6 February 2012

Armenian rock band Dorians aims at Eurovision with “This is our world”

This is perhaps not your typical Eurovision song, but as of today I have not seen better choices on offer to represent Armenia in Eurovision 2012 to be held in Baku, Azerbaijan.

This is one of those occasions that I agree with the Minister of Culture of Armenia Hasmik Poghosyan who expressed her support for the band saying that Dorians would represent Armenia the best.

According to Public TV, this year’s selection of both singer and the song would be done via internal committee. The results will be announced before 18 March.

I am among this band’s fans, and I do support Dorians to represent Armenia in Eurovision. Talented. Cute. With a message that I can sign for too. “This is our world”.



Lyrics of the song, as per Dorians Facebook page:

This is our world

When the time is right, we always run away,
Or retire
Flawing water shouldn't really be afraid
From a fire
Why we hurt someone
Only just for fun
Why we always have to run

Why don't we just live like people have to live,
Tell me people
Why don't we just try to see the light and believe

Stop the fire
Cut the wire
People of the world
No more running
No more crying
This is our world

Why we like to make
Always-same mistake
Our love is truly fake
Why don't we just live like people have to live,
Tell me people
Why don't we just try to see the light and believe?

Saturday, 4 February 2012

Head of PINK Armenia discusses LGBT rights and problems faced by gay people in Armenia (interview with Lurer.com)

Must watch!

In an interview (AM) with Armenian online news portal Lurer.com, head of PINK Armenia discusses current state with LGBT rights in Armenia, main problems faced by gay people in the country, including military service, police, and transvestite sex workers.

Part 1


Part 2

"Ты Тоже Квир" [‘You Are Queer Too’] - LGBT groups at pro-democracy rally in Moscow, Russia

Was watching live video reports from Russian rally in Moscow for “free and fair election” and for democratisation of Russian society, as well as against Putin’s cling to power.

Was pleasantly surprised as I could see big purple LGBT-related poster "Ты Тоже Квир" [‘You Are Queer Too’] and rainbow flags on a prominent display during live reports of rain.tv.

Below are pics via Ridus.ru and Gazeta.ru.

*Колонна ЛГБТ-движения. © Артём Сизов/Ridus.ru

*ФОТО: РИА «НОВОСТИ» / Gazeta.ru

Ironically, there was quite a variety of groups of all sorts of persuasions participating in the same rally, including... nationalists.
13.47. Москва. Большая Якиманка - Болотная площадь. Большая часть шествия подошла к Болотной площади. Примечательно, что самыми первыми, кто выбился вперед в самом начале шествия, были сторонники Михаила Прохорова во главе с самим миллиардером. Их, правда, было совсем не много – около 100 человек. Потом шла гражданская колонна, либеральная колонна («Солидарность» и «Республиканская партия России»), следом шли представители ЛГБТ-движения с радужными флагами и плакатами «Ты – тоже квир». Позади шествовали члены «Яблока», а в последними шли колонны националистов и левых сил.
Евгений Фельдман (Novaya Gazeta)

Friday, 3 February 2012

Scorpion Vodka

Imagine my surprise when browsing Selfridges - my favourite store in London - during lunchtime, I bumped into this. At first I didn’t realise that this was vodka, for real. They looked more like a decoration, and then more like a medicine than alcoholic drink.


But here we are. Not just a drink, but Scorpion Vodka, with edible scorpion within the bottle that... you are welcome to eat, after consuming the vodka, that is. And there is hilarious description on the bottle calling the drink an ultimate “detox” that would clean up your body from all the toxins... Remember, we are talking about vodka with edible scorpion. Anyway, it was something. I was not brave enough to actually buy it, but here are the pictures for your enjoyment. To all the Scorpios out there. Cheers! :))


Homoerotic photo-exhibit of Turkish wrestlers “Ottoman Fight Club” in London

I missed this exhibit in London but below are selected pics (& quotes) of Jamie McLeod’s mainly black and white portraits of Turkish wrestlers “Ottoman Fight Club”. (via Dalston Superstore and Jamie McLeod)

This exhibit was Time Out London “critics’ choice” for gay-themed events last week.


***
“I was interested in portraits and capturing the character and not documenting the actual sport.” comments McLeod.

“These images are not mere homoerotic fantasy pictures in the vein of Bruce Weber but an in-depth study of Turkish ethnicity and male sexuality through the body. “I’m interested in the sensuality of the male physique and the mystery of the face, and the hidden surprise behind the eyes” McLeod says. “I’m also fascinated by civilization and heritage. In Turkey you will find the classic Arabic-type face, Ottoman, Asiatic, Kurdish, Gypsy, Greek, Roman, Jewish and Georgian-type faces – all of which encompass the country’s rich and diverse cultural and heritage. Turkey is the stepping-stone between Eastern Europe, Asia and the Middle East so there is a strong mix of all these people.”

[Unzipped: Gay Armenia - I wonder if the artist is actually able to discern between all these “face types” and if he has any perception of “Armenian-type face” :)]

“It is not possible to discern what era these photographs were taken, as there is no reference to the modern day world, the photographs look and feel as if they could have been taken anytime over the last 100 years. McLeod is also enchanted by how brutal and beautiful they are –with their cast of non-classical semi-nudes captured like the warriors and heroes that McLeod believes them to be.

[...] The way Turkish men and boys interact with each other, massaging and caressing and laying together resting after the games and before fights. Male tenderness between each other is common in the Middle East and, quite often, it is only an expression of brotherly love – but it is something men in the west are scared to express without being labelled homosexual, McLeod believes.

“When Westerners see my photos they normally ask me if this is a gay festival and I laugh and say, sadly, no. It’s amazing to think just because men can express open affection towards each other through the way we would normally express it in heterosexuality, we conclude they are homosexual of which most of them are not. However the issue of sexuality in Turkey and the Middle East remains complicated.”